Promocje
Sukienka SOMA beżowa
Sukienka SOMA beżowa
139,00 zł 69,50 zł
Kimono PUERTO
Kimono PUERTO
129,00 zł 64,50 zł
szt.
Komplet SENSI
Komplet SENSI
329,00 zł 164,50 zł
szt.
Spódnica GAMI 4
Spódnica GAMI 4
69,00 zł 55,20 zł
Sukienka ORANGE
Sukienka ORANGE
119,00 zł 59,50 zł
Klapki ALAMEDA turkus
Klapki ALAMEDA turkus
129,00 zł 64,50 zł
Bluzka DOLKA
Bluzka DOLKA
99,00 zł 69,00 zł
szt.
Sukienka MADISON miętowa
Sukienka MADISON miętowa
245,00 zł 122,50 zł
Kurtka SZTRUKS
Kurtka SZTRUKS
165,00 zł 132,00 zł
Szorty LEN
Szorty LEN
99,00 zł 49,50 zł
szt.
Sukienka HAMPTI beżowa
Sukienka HAMPTI beżowa
159,00 zł 79,50 zł
Spódnica REKAWY
Spódnica REKAWY
75,00 zł 37,50 zł
szt.
Produkt dnia
Katana VIVIEN
Katana VIVIEN
169,00 zł
Zwroty i reklamacje

ZWROT (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)

Klient  ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie LuLu produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827).

W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży:

Otrzymany produkt należy odesłać na adres: LuLu ul. Natolińska 33 05-230 Kobyłka wraz z wypełnionym formularzem zwrotu załączanym w wersji papierowej do każdego zamówienia wraz z paragonem.

  • Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub paczkomatami.
  • Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.
  • Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
  • Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym w ciącu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu.

REKLAMACJA

(jeżeli otrzymałaś/eś towar zgodny z zamówieniem, jednak rozmiar nie pasuje zastosowanie ma procedura zwrotu) 

W przypadku reklamacji otrzymanego towaru:

Otrzymany produkt należy odesłać na adres: LuLu ul. Natolińska 33 05-230 Kobyłka  wraz z wypełnionym formularzem załączanym w wersji papierowej do każdego zamówienia wraz z paragonem.

Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub paczkomatami.

Każdy zwracany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny - pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, LuLu zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji.

Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.

LuLu ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl