Promocje
Sukienka COUS
Sukienka COUS
139,00 zł 69,50 zł
szt.
Porfel pikowany czarny
Porfel pikowany czarny
69,00 zł 34,50 zł
Kurtka/bluza MINT
Kurtka/bluza MINT
145,00 zł 72,50 zł
szt.
Sukienka BUNNY
Sukienka BUNNY
229,00 zł 114,50 zł
szt.
Sukienka SELI
Sukienka SELI
129,00 zł 77,40 zł
szt.
Sukienka KOŁNIERZYK
Sukienka KOŁNIERZYK
169,00 zł 84,50 zł
Bluzka PÓŁGOLF BERI czerwona
Bluzka PÓŁGOLF BERI czerwona
115,00 zł 103,50 zł
szt.
Naszyjnik DISI niebieski
Naszyjnik DISI niebieski
59,00 zł 29,50 zł
szt.
Sukienka TIULÓWKA
Sukienka TIULÓWKA
99,00 zł 49,50 zł
szt.
Sweter GAMA
Sweter GAMA
95,00 zł 85,50 zł
szt.
Bluzka PÓŁGOLF BERI śmietanka
Bluzka PÓŁGOLF BERI śmietanka
115,00 zł 103,50 zł
szt.
Bluzka TENE biała
Bluzka TENE biała
110,00 zł 55,00 zł
szt.
Produkt dnia
Katana VIVIEN
Katana VIVIEN
169,00 zł 84,50 zł
Zwroty i reklamacje

ZWROT (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)

Klient  ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie LuLu produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827).

W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży:

Otrzymany produkt należy odesłać na adres: LuLu ul. Natolińska 33 05-230 Kobyłka wraz z wypełnionym formularzem zwrotu załączanym w wersji papierowej do każdego zamówienia wraz z paragonem.

  • Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub paczkomatami.
  • Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.
  • Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
  • Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym w ciącu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu.

REKLAMACJA

(jeżeli otrzymałaś/eś towar zgodny z zamówieniem, jednak rozmiar nie pasuje zastosowanie ma procedura zwrotu) 

W przypadku reklamacji otrzymanego towaru:

Otrzymany produkt należy odesłać na adres: LuLu ul. Natolińska 33 05-230 Kobyłka  wraz z wypełnionym formularzem załączanym w wersji papierowej do każdego zamówienia wraz z paragonem.

Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub paczkomatami.

Każdy zwracany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny - pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, LuLu zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji.

Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.

LuLu ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl