Promocje
Sukienka FREZJA
Sukienka FREZJA
169,00 zł 101,40 zł
szt.
Sukienka TINOS biało- czarna
Sukienka TINOS biało- czarna
229,00 zł 160,30 zł
szt.
Sweterek LARA ecru
Sweterek LARA ecru
145,00 zł 87,00 zł
szt.
Tshirt ME 3
Tshirt ME 3
79,00 zł 55,30 zł
szt.
Bluzka PÓŁGOLF BERI śmietanka
Bluzka PÓŁGOLF BERI śmietanka
115,00 zł 80,50 zł
szt.
Bluza GLAM
Bluza GLAM
139,00 zł 69,50 zł
szt.
Sukienka ILIANA
Sukienka ILIANA
159,00 zł 95,40 zł
szt.
Bluzka VERONA różowa
Bluzka VERONA różowa
119,00 zł 59,50 zł
szt.
Sukienka KOŁNIERZYK
Sukienka KOŁNIERZYK
169,00 zł 84,50 zł
Woreczek BOHO
Woreczek BOHO
109,00 zł 54,50 zł
szt.
Sukienka ROBI
Sukienka ROBI
149,00 zł 74,50 zł
szt.
Bluzka ELEONORA lila
Bluzka ELEONORA lila
179,00 zł 107,40 zł
szt.
Produkt dnia
Katana VIVIEN
Katana VIVIEN
169,00 zł
Zwroty i reklamacje

ZWROT (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)

Klient  ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie LuLu produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827).

W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży:

Otrzymany produkt należy odesłać na adres: LuLu ul. Natolińska 33 05-230 Kobyłka wraz z wypełnionym formularzem zwrotu załączanym w wersji papierowej do każdego zamówienia wraz z paragonem.

  • Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub paczkomatami.
  • Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.
  • Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
  • Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym w ciącu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu.

REKLAMACJA

(jeżeli otrzymałaś/eś towar zgodny z zamówieniem, jednak rozmiar nie pasuje zastosowanie ma procedura zwrotu) 

W przypadku reklamacji otrzymanego towaru:

Otrzymany produkt należy odesłać na adres: LuLu ul. Natolińska 33 05-230 Kobyłka  wraz z wypełnionym formularzem załączanym w wersji papierowej do każdego zamówienia wraz z paragonem.

Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub paczkomatami.

Każdy zwracany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny - pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, LuLu zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji.

Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.

LuLu ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl